fredag 15 februari 2008

Mean kitty

idag har jag ätit mitt sista mcdonalds! jag ska försöka iaf. åh vad nyttig jag ska bli när jag och Calle flyttat. laga massa mat och baka bröd och hela kittet. det kommer väl hålla en vecka eller så XD

ska hem till Sandby idag :D till mitt fina städade rum och mitt 1000-bitars pussel och mina älskade hundar och min bästa familj. jag är så hemkär att det är sjukt. kommer sakna katterna och Calle bara ^^

det är så galet fint väder och man blir så glad och vårkänslor i hela kroppen <3
jag borde VERKLIGEN masa mig ut och fota lite nu när det är så fint ute, men inspirationen är obefintlig :/ har fan inte fotat överhuvudtaget sedan förra veckan. det är inte normalt för mig. ska försöka fota lite idag! kanske sova lite till först.. eller se på Resan till Melonia. eller läsa lite.

ni som missat denna måste se den!
http://www.youtube.com/watch?v=Qit3ALTelOo

om någon vet hur man lägger in videor från nätet på sin blogg får ni vädigt gärna informera mig!

Inga kommentarer: