söndag 25 maj 2008

All these lines on my face gettin' clearer


jag har en sovande mops i knät som vilar sitt lilla huvud på min arm så det blir lite svårt att skriva det här..

jag var iaf hemma i Sandby idag med båda hundarna eftersom det är Mors dag idag. mamma fick en Miranda-nalle. jag hoppas hon blev glad. det var spännande och nervöst att presentera Rossi och Molly för varandra. lillgubben har varit jätteproblematisk och gjort utfall mot hundar osv ,en efter sin kastrering och bättre träning har han blivit mycket bättre. det började iallafall bra med att Rossis halsband går av och han rusar fram mot Molly och Kelly försöker gå emellan och baah. bara kaos. och mamma som är så nervös av sig blir rent hispig och gör då hundarna ännu mer nervösa men pappa fick tag på honom och sedan gick det bara bättre och bättre. på slutet var det Rossi som blev jagad av Molly istället för tvärtom. ^^ och den lilla pluttan är ju inte rädd för något. efter att Rossi pratmorrat, gjort utfall, jagat henne och skällt henne rakt i ansiktet gick hon förbi rakt framför nosen på honom och hoppade då och då upp på honom för att ge honom en puss. hon är så underbar :)

när vi sedan skulle hem ville inte Kelly med. hon lade sig på sin filt där hemma och efter det lade hon sig under trappan. jag fick verkligen locka en massa på henne och gå ända fram till henne för att hon skulle komma. jag blir så otroligt ledsen. vill ju att hon ska vilja vara hemma hos oss och att hon har det bra här. det finns inget jag inte skulle gjort för henne så nu är jag jätteledsen och rädd att hon inte har det bra hos mig..

sista riktiga skolaveckan börjar imorgon och eftersom allt är klart för min del kan jag bara glida. sedan har vi projektdagarna och sedan tar jag studenten! :D på riktigt den här gången!! så jävla skönt!!! dagen efter sa jag förmodligen till SRF om allt går som jag vill. Calle får passa pluttarna.

gud vad loppan snarkar. uuuh!

nu ska jag väl.. hitta på något. se på tv eller så. party...

Inga kommentarer: