torsdag 6 maj 2010

that boy is a monster

awesome klarade anatomitentan! :D känns som alla vet det redan med tanke på att jag i stort sett shout it from the rooftops :D (låter dumt på svenska)
argh fick virus i datorn och sedan dess har min touchpad blivit cp. och inställningarna för att stänga av klicket på den är också väck. jävla skit. så lagom drygt att skriva.
anywho, har börjat röka och pimpla oboy igen och äntligen mår magen bättre :D så n.u kanske jag kan våga leva lite igen istället för att isolera mig. tänkte tom försöka mig på att locka håret idag.

saker jag stör mig på:
  • att tofflor blivit inne igen. vad är dealen?! ok att springa runt i tofflor för att de är bekväma och lätta att slänga på sig men att försöka göra det till en modegrej?!
  • de där hippiepannbanden folk har börjat med. det är ju så fult.
  • att mina favoritjeans har blivit slitna och spruckit i grenen. inte för att jag slutar använda dem för det men drygt är det.
  • att tjejerna fäller något sanslöst just nu.
  • att jag inte har någon musikkänsla just nu så jag lyssnar sönder samma sak om och om igen.
  • att malmö ligger så långt bort från sandby.
  • att statistiktentan är så jävla svår.
  • när folk redan gaddat in något jag trodde jag var först med :P
  • människor som verkar sitta ihop så fort de blivit tillsammans.
  • att Kelly är skendräktig och skitsur.
  • melodramatiska människor.
  • karlar med ALLDELES för stort ego.
  • och så klart de där TOKsnygga karlarna som man aldrig får chans att lära känna eller träffar kanske 1 gång om året.
åh vad skönt att skriva av sig :D jag lär återkomma när jag kommer på mer.
ååh var förresten ute med tjejerna innan och stötte på en kvinna som bor i kvareteret som jag aldrig pratat med innan och hon sade att hon var så impad över hur bra hand jag hade med dem och att jag verkade så mån om dem. jag blev så obeskrivbart glad!

1 kommentar:

Lillis sa...

Åh skönt med lite uppdatering gumman (: har varit inne o tittat varje dag, men inget nytt. Gjorde mig glad! Glad att du klara din tenta också, du e grym gumman! Vi MÅSTE träffas snart, saknar dig massor <3 Pusspuss