söndag 1 augusti 2010

karenina

lyckades masa mig iväg till föräldrarna igår och äta kvällsmat och hänga lite med mamma. sedan klarade jag faktiskt av att åka in till Lund och bli full där. snart vågar jag nog Malmö med :)
hade asroligt, vi satt på Botulfs och drack öl och snackade om datorspel och massa annat. älskar när man träffar folk som delar samma nörderi som en själv. fick utpratat en del med, så jävligt skönt att känna att den biten är löst. kom i säng 5 på morgonen. awesome. har legat i sängen hela dagen och spelat hexen och lyssnat på musik.
och ja, det gör fortfarande ont men det kommer bli bättre. men han kommer alltid sitta så hårt i hjärtat. hatar att jag är så lojal ibland. att jag har så svårt att släppa taget om människor som berört mig. de kommer alltid sitta där och jag kommer aldrig glömma hur de fick mig att känna och vad som var så speciellt med den människan. jag är sämst på specifika händelser eftersom jag har en tendens att förtränga allt, men känslor glömmer jag aldrig.

du förresten glöm inte att säg att
det finns saker som hon sagt
som jag alltid ska ta med mig
, hon kunde vara så briljant
och säg att jag tycker
det behövs många fler som hon
hon bär en doft av något som är större

och du förresten en sak till kan du komma ihåg

jag vet hon tror mitt hjärta
är en död och iskall sten
säg att inget kunde vara mera fel än just det

det är bara att om jag skulle gett
allt det hon ville ha
skulle ingenting av det hon älskade
från början till slut blivit kvar

och jag vet hon letar efter
något enkelt och något rent
jag vet hon längtar efter
något jag aldrig kunde ge
men säg att jag hoppas
hon hittar nån som kan
säg att jag hoppas
hon hittar nån som
håller henne varm

Inga kommentarer: