lördag 31 juli 2010

drown

idag tänkte jag faktiskt att jag skulle göra saker. men det lär inte bli så. får se om jag hittar orken till att sätta inpackning i håret, för det behövs verkligen. det enda jag alltid orkar är hundpromenaderna. jag glömmer aldrig mina tjejer hur jobbigt det än är.
lär väl spela heretic 2 hela dagen och lyssna på musik som får det att skrika i hjärtat men som vet exakt hur det känns. vill egentligen bara sova. men har börjat se en liten ljusning långt borta i horisonten. en litet hopp om framtiden i bakhuvudet. men denna saknad tar all kraft från mig.
alla borde förresten läsa Tuva Minna Linns blogg www.tuvaminnalinn.se
hon tar så himla fina foton och skriver så vackert om kärlek och jag är så avundsjuk på hur bra de verkar ha tillsammans. sådär som många av mina andra vänner har med sina partners. som att de verkligen är gjorde för varandra, att det alltid varit meningen att det skulle bli de två. det är så himla fint.

"oh, this never felt like home"

And you said: "oh, you never left me alone"

And I said: "oh, I would have started to drown"

Oh-oh-oh-oh

This record broke on its own..


Surrender or nothing,
I'm giving my best.
By ripping what's left,
from your half empty chest.
Tonight I'll be honest,
tonight you'll be brave.
It's all that I wanted,
it's all that you crave.
You're watching my face,
my tears are a strain
Your heart makes a fist,
and it's bruising my brain.
And if I'm so happy, why do I say all these things that linger, rot, and decay?

Inga kommentarer: