måndag 18 oktober 2010

derp.

janäe men tänkte att jag kanske skulle börja skriva igen, men jag är ju så jävla velig så jag tycker att jag är för personlig ibland och så blir jag nojig vilka som läser och så tycker jag att jag skriver dåligt och blablabla men jag tog iaf bort exets namn så nu kan man inte hitta hit via det längre.
hoppade av skolan (igen) och har tagit mig en månad att komma på benen och söker nu jobb. går inge vidare eftersom jag inte har någon egentlig utbildning mer än gymnasiet men jag orkar inte mer universitet just nu. så ligger mest bara hemma och läser och spelar och går ut med tjejerna och bästa Fia. men nu ska ju Fia flytta i december så då kommer jag inte ha någon i Sandby längre så letar mig mot Malmö/Lund lite smått, men jag är ju en sådan jääävla hönsmamma när det gäller tjejerna och vill inte att något ska hända dem, men jag kommer fan gå sönder om jag stannar i Sandby. är kanske inte så smart att söka lägenhet när jag inte har någon inkomst så får se lite hur jag gör. allt känns jävligt osäkert just nu bara och det stressar mig. men det löser sig! det måste jag intala mig för att orka fortsätta. allt löser siiiiig!

2 kommentarer:

Linda sa...

fan vad skumt, trots att jag följer din blogg med bloglovin så är det massa inlägg här som jag inte har läst. weird... jaja, hur som helst hoppas jag att det löser sig för dig snart. eller det GÖR det, "efter regn kommer solsken" heter det ju :) en ziljon styrkekramar! <3~

... sa...

Det löser sig kakan, DET LÖSER SIG! håll dig flytande bara, jag VET att du klarar det här! Kärlek.