torsdag 21 oktober 2010

open myself to reveal the wounds and I find the memory of you

ååh jag kan inte somna för jag är så jävla arg. vet att det bara är ångesten som gör mig lättirriterad och överkänslig men får inte bort hatet ur kroppen och det gör bara att huvudet skriker och spänner alla muskler.

är så jävla trött på den här situationen. är trött på folk som ska förväntas vara ens vän som egentligen bara är falska jävla skitstövlar, är trött på att bara sitta här hemma, är trött på att inte orka något annat, är trött på att inte vilja något annat, är trött på att jag bor så långt bort från alla, är trött på karlar som inte kan lämna mig i fred, är trött på karlar som ignorerar mig, är trött på att människor är sådana jävla hemska saker som misshandlar och skjuter och mördar och våldtar, är så jävla trött på att aldrig kunna slappna av på riktigt, att aldrig bara vara normal och nöjd med saker och jag är så jävla trött på att allt känns så jävla fel när jag vet att jag egentligen har det så bra.

det är när jag mår såhär som jag säger eller skriver alla de där dumma dumma sakerna som jag sedan ångrar men oftast är för stolt för att ta tillbaka. då jag verkligen gör allt för att bryta ned den människan som kommit i vägen och som jag oftast får ett jävla helvete för efteråt. men jag har jobbat som fan med de där impulserna och det har blivit så mycket bättre. men de ligger ändå där på tungspetsen och det är så svårt att tänka förnuftigt.

men det går över!

3 kommentarer:

marychain sa...

förtsår dig babe,
man eså otroligt trött på att vara så otroligt trött på allt.
kan inte måendet och världden bara börja bete sig.

Captain Kelly sa...

jo men eller hur, folk är så himla elaka mot varandra och det känns så jävla onödigt.
tur det finns fina människor så man inte tappar hoppet helt iaf :)
:*

marychain sa...

jag kanske är lite konstig men att gadda halsen va som att få en skön massage, jag höll på att somna ungefär...jag har inte så låg smörtgräns å så vibrerade det typ i huve så jag ba låg å njöt hahaha ush jag låter som en pervers men så vare inte...kanske är värre å ondare om man gör något grovare på halsen men jag tyckte fan inte de känndes så farligt alls,mest avslappnande... armen gjorde fan betydligt ondare.