måndag 22 mars 2010

you´re the reason I´m traveling on

det får fan ta och hända något spännande snart. har blivit lite väl mycket rutin nu.
rutin är bra, speciellt för mig och mitt mående, men det kan lätt bli lite tråkigt. särskilt när man bor i jävla sandby.
har skrivit klart gruppexaminationsarbetet. blev typ 10 sidor. ska bara leta upp 6 vetenskapliga artiklar och referera all faktan. men sedan är det bara att lämna maila in skiten. mahaa!
sedan är det omtenta i statistik på fredag, tenta i läkemedelsberäkning och omtenta i biomedicin nästa onsdag. och så anatomi-tentan den 16 april. party! man kan ju bli gråhårig för mindre.
jag saknar att hålla någon i handen. insåg det för några månader sedan när jag hånglade med en karl jag alltid varit attraherad av och det har liksom inte släppt. det stör mig mitt i allt plugg och det är drygt. men det kommer och går också så det släpper nog snart.
ska ha en obligatorisk praktisk övning imorgon som heter taktil beröring, vilket betyder ungefär mjuk massage. det är ju inte direkt något vi kommer hinna med när vi väl kommer med i yrket så det känns lagom onödigt. men är det obligatoriskt så är det och gör vi inte de här övningarna får vi inte komma vidare till nästa termin.
jag försöker verkligen att inte vara en hater.
jag och tjejerna var ute med Fia och hennes hund innan i 2 timmar. helt galet att ha någon man har så roligt med så nära. Kelly beter sig som en liten ettåring dock pga alla hormonerna efter löpningen och innan skendräktigheten så hon är lagom bångstyrig och äter allt hon ser eftersom instinkten säger henne att hon snart ska ha valpar och då måste hon lägga på sig. och det är inte bra för hennes små höfter. uuh. det är alltid något med den hunden.. men hon är värd allt.

låtcitat av Bob Dylan men Mike Ness gör den bättre ^^

Well I ain't saying you treated me unkind
I could have done better but I don't mind

You just kinda wasted my precious time

But don't think twice, it's all right

Inga kommentarer: