onsdag 31 mars 2010

crazy diamond

satt i skolan och gjorde läkemedelsberäkningstenta när jag kände att jag behövde spy. fick panik och hann inte kolla genom svaren utan lämnade bara provet och sprang ut. kul.
har sådan jävla spyfobi med, och särskilt runt människor så jag sprang bort till mamma på sjukhuset och låste in mig på hennes kontor och satt där och bölade i 2 timmar innan jag vågade ta bussen hem. jävla skit.
tror jag vet att det beror på att jag slutat röka och slutat dricka så mycket mjölk iom jag slutat med oboyen. tog mig dagar att räkna ut det, känner mig jättesmart.. och det kan precis lika bra vara ångest, stress, kvarvarande biverkningar av medicinavvänjningen eller magsjuka.
knappt så det är värt att förbättra sina vanor när man bara mår sämre. men det går väl över det med.
mycket avvänjning detta året..

Well you wore out your welcome
With random precision,
Rode on the steel breeze.
Come on you raver, you seer of visions,
Come on you painter, you piper, you prisoner, and shine!

1 kommentar:

Unknown sa...

Du är duktig gumman som försöker sluta röka! Tycker synd om dig att du skulle bli spyig mitt i tentan :( hoppas du får göra den iaf sen! Hoppas allt e bra med dig annars, puss Lillis