fredag 16 april 2010

overkill

anatomitentan klar. har inte den blekaste om hur det gick. men jag kunde asmånga kroppsdelar på latin. alltid något.
vill gå ut men vågar verkligen inte. är rädd att jag ska få panikångest och spy eller något. awesome liv. var ute i 2 och en halv timme med Fia och hundarna nyss och det var grymt. skrattar så jag viker mig dubbel med henne <3
uuh vill sätta upp håret och springa runt i klänningar men jag har verkligen inte tid och ork. det får vara i sommar.
gick med undersköterskorna igår btw. fick bla. sitta på en bänk och sola i en halvtimme med en boende ^^
gick med sjukgymnasten och arbetsterapeuten i onsdags och stod kanske ut i en timme. det var så tråkigt.. jag underskattar inte hur mycket de behövs i vården men det är så ointressant för mig med muskler osv. uuh vill bara bli klar med den här utbildningen så jag kan kunna allt och jobba som sjuksköterska. jag vill ju verkligen det här. men ibland förlorar man motivationen totalt. tur att det är så jävla intressant egentligen annars hade jag aldrig stått ut med all skit runtomkring.

I can't get to sleep

I think about the implications

Of diving in too deep

And possibly the complications


Especially at night

I worry over situations

I know will be alright

Perhaps its just my imagination


Day after day it reappears

Night after night my heartbeat, shows the fear

Ghosts appear and fade away

Inga kommentarer: