fredag 23 april 2010

There's still a spark

iih fick godkänt på min hemtenta! var bara 7 grupper av 25 som fick godkänt, och jag tvingades ju göra min helt själv. ååh jag är så jävla glad och lättad!
är bjuden på fest imorgon och jag vill verkligen ut men jag vågar inte. och det suger! jag blir så jävla frustrerad. men har slutat med koffeintabletterna och sömntabletterna så ska ge det 2 veckor och se om det berott på dem. annars får jag börja med min antidepp igen. kan ju inte ha det såhär.
men ikväll ska jag och tjejerna bara mysa och se på tv. och äta choklad. förtjänar!

For once in this life
I better do something right
Don't bury the voice that's not yet spoken
I'll challenge the flames
Till this man with no country remains
Still caught in a world that won't stop burnin'

Inga kommentarer: