torsdag 22 april 2010

you won´t make a fool out of me

mahaa klarade läkemedelsberäkningen trots panikångesten. så jävla skönt! klarade inte statistiken men det anade jag så ska göra om den i slutet av maj. hoppas verkligen det går då.
sista dagen på praktiken idag. kommer sakna min handledare, hon var jättebra. hade seminarium igår och det var bara jag och Emma som fick komplettera trots att andra grupper hade gjort liknande fel. ska bli himla skönt att få en annan kursledare nu.
kan åka in och hämta mitt grupparbete som jag tvingades göra ensam imorgon, men det är halv 5 och vetefan om jag orkar åka in bara för det och sedan hem igen.. men hade varit skönt att ha helgen på sig om där är något jag måste fixa och det är det med allra största sannolikhet. han som höll i kursen sade tom att vissa grupper kan behöva göra om så mycket att det är lättare för dem att göra om hela arbetet och bara tanken på det gör att jag får lite svårt att andas..
var ute med Fia och hundarna i 2 timmar både idag och igår. vet helt ärligt inte hur jag skulle klara mig utan den människan.

Worse things break that are made of elastic

And im no puppet on your show

You won't sing when the singer is songless

Another notch in your fat belt

But green is the heart of your greed

That much I can tell

you may think you're the captain of me

But im your coffinship from hell

Inga kommentarer: