torsdag 10 juli 2008

After two drinks he's a loser, after three drinks he's a star

argh! fick nyss reda på att väskan jag köpte för 220 kr på Tradera går att få tag på i England för 1,5 pund. baaaah! men den är fin iallafall..

nu har jag för övrigt fått hem alla mina saker och jag är SÅ nöjd och jag kommer ha alltihopa på mig på lördag :D kanske inte alla 3 hårblommorna då men ni fattar.

lyckades försova mig 2 timmar idag och var inte på jobbet förrän 9. så jag jobbade över till 5 och sedan har jag redan en timmes flex så det är lugnt nu. det dryga är bara att jag ville ha den där timmen till imorgon för det är så skönt att kunna gå tidigare på fredagar. aja.

idag fyller bästa underbara Camilla år och jag är så sur på mig själv att jag inte orkar ta mig ut och vara med och fira. men då hade jag varit tvungen att vara hemma runt halv 10 ändå så det hade knappt varit lönt. men jag hoppas hon får bästa dagen iaf!

tvingade mamma att sticka mig idag så jag kunde få se mina nuvarande blodvärden och allt såg bra ut och mitt hb var tom. skitbra :) så jag förstår inte varför jag alltid ska vara så här trött.. jag började ju misstänka att det var något fysiskt eftersom det aldrig gick över men med facit i handen så måste jag väl inse att det har att göra med psyket och det suger.

min älskade lilla isbjörnsunge fick bada i poolen hemma hos mamma och pappa i helgen och hon var så söt där hon simmade runt (med mina händer under som stöd naturligtvis). min älskade lilla plutt. nu är Kelly hemma i Sandby och jag saknar henne så jag kan gå sönder men jag vet att hon har det bättre där med folk som har mer tid och ork för henne och där hon kan springa ute utan koppel. men fan vad jag saknar henne.. tur jag har lill-loppan här iaf.

ska försöka mig på pin curls någon dag. möjligen imorgon men om det ser för jävligt ut när jag vaknar med det på lördagen så är det inte mycket att göra för att rädda innan tåget går till Karlskrona. så jag får fundera lite på det där. ååh om jag ändå var född med lockar!

nu ska pluttan ut och sedan måste jag väl sova. kl 10. det är så drygt men får jag inte mina 8 timmar är det kört. :/
sitter på Calles dator men jag lägger kanske upp någon bild sedan. jag tycker det ser så tråkigt ut annars. iallafall på min.

---

fick nyss reda på att jag kom in på sjuksköterskeutbildningen som 34:e reserv. och det är väl inte illa pinkat antar jag, men det är ändå 33 st före mig som måste svara nej.. så håll tummen för mig nu!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Meddela hur det går med dina pin curls, och om du har några tips att ge! ;)

Anonym sa...

jag håller dom hårt!!