tisdag 22 juli 2008

I´ll be missing you.

sjätte veckan på jobb nu och jag håller på att falla sönder. ringde hem och bölade i morse men fick rycka upp mig och ta bussen till jobb ändå. gick väl ok när jag väl var där men jag är så förbannat trött och det irriterar mig något fruktansvärt. jag vill ju fungera normalt och inte känna att minsta sak är en jättebedrift. jag blir bara så arg på hela situationen.

imorgon åker min lille man till Norrland för att hälsa på släkten. eftersom han inte är hemma så är ingen här att gå ut med mina bäbisar när jag jobbar och därför måste de bo hemma hos mina föräldrar en hel vecka medan jag måste vara i lägenheten och passa katterna. det kommer bli så ensamt. ingen som kommer springandes helt ifrån sig av glädje för att man är hemma och ingen som håller om en när man ska sova. ingen som kommer upp i sängen i smyg när hon tror att alla har somnat för att sedan bre ut sig och ta halva sängen. mina älsklingar..

men jag har iallafall äntligen fått tag på sättningsvätska! med det i håret blev lockarna såhär:

jag råkade dock kamma ut dem lite för mycket, men de blir förhoppningsvis bättre nästa gång. volymen på håret höll iallafall i sig till jag duschade ur det.
bilden föreställer för övrigt mig och underbara Emma som ordnade liten födelsedagsfest åt mig eftersom jag fyllde år i måndags. jag fick en galet fin plånbok och en massa ballonger kastade på mig. det borde finnas fler som henne. <3


ooh och så har jag köpt den här sjukt fina bästa boken som jag läst om både på Devildolls blogg och på vintagehair. det får vara min egen födelsedagspresent. vill att den ska vara här nuuuu!

och så är jag jäkligt förvånad över att jag inte hittat den här sidan förr. jag älskar den och där finns så mycket fint man kan köpa. jag har inte vågat mig på det än, men så fort jag får min lön kanske jag hittar något roligt. :)

annars är jag väldigt trött på den här sidan och blir sjukt sur över att min blogg inte är lika fin som så många andras. har någon möjligen tips på en bättre sida och kanske något länktips på bra förklaringar på hur man gör fina bloggar?

:*!

6 kommentarer:

Anonym sa...

du är så fin och jag blir så glad!<3
puss

B-b-b-etty sa...

beställde den boken igår efter månader av velande. är den bra? hur snabbt fick du din?

Captain Kelly sa...

jag tycker den är himla bra iaf :)
hm efter max en vecka tror jag. det var ju ett tag sedan nu.

B-b-b-etty sa...

behövde du tulla nåt?

Captain Kelly sa...

nope :) jag håller tummarna för att du har samma tur!

Elina sa...

Åh, jag beställde den där boken från Hepcat, gick hur smidigt som helst att få hem den och den är himlarns bra! Hopppas du är lika nöjd med den som jag :D