fredag 11 juli 2008

you make me feel like I am whole again

Nu har jag pratat med tradera-försäljerskan och hon verkar väldigt rar och inte alls ute för att lura folk så jag tänker iallafall tro att det inte är samma väska som säljs för 1,5 pund i England. så blir alla nöjda :P
Idag har varit fruktansvärt slappt och vi har mest pratat en massa på jobb. jag kan inte understryka nog hur mycket jag trivs där! men fy fan när cyklade till jobb. himlen öppnade sig när jag var halvvägs framme och jag hade lika bra kunnat duscha med kläderna på. baah!

ooh idag kommer mina fina fiiiina skor. om 10 min kan jag gå och hämta dem. happy!

sedan ska jag sova som en galning. och när jag vaknat ska jag inte göra något. jo måla naglarna och försöka mig på pin curls. måste köpa fler hårnålar också men det kan jag ta på vägen då jag hämtar skorna.

förresten, om någon vet vart man kan köpa hårnålar i Lund som ser ut såhär så kan ni väl pipa till.

utan pärlan längst upp då ^^
och vet någon vad setting lotion kan heta på svenska eller vart man kan få tag på det för en någorlunda billig peng så får ni också jättegärna berätta.

:*!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Setting Lotion är inte det läggningsvätska, skulle tro det iaf..

Captain Kelly sa...

Hej!
Jo jag har funderat på det också, det är väl isf sådant man har i permanenter och det sliter ju så på håret, men på de engelsktalande hårforumen så verkar de ha det i håret varenda gång de lägger lockarna så jag vet inte..
men tack för tipset! :)

Anonym sa...

Det är läggnigsvätska de menar, men inte riktigt sån som de har i permanenter. Det finns en billig variant från Glimor (rosa eller blå) att köpa på din närmsta mataffär med 90% säkerhet!! Titta där, annars finns det på KICKS. Även hårnålarna finns på KICKS.
Lycka till med lockarna och lova att visa resultatet!

Captain Kelly sa...

Lizette: oooh tack! vilken guldgruva du är med fakta då :)
Absolut, jag ska precis till att börja med dem.

B-b-b-etty sa...

läggningsvätska heter det på svenska, som någon skrivit ovan finns det i rosa och blått på ica. för mig funkar dom inte så bra. använder en från wella nu som funkar ganska bra, mitt hår är jävligt mjukt och rakt och håller lockar dåligt, hårspray är min bästa vän. det gäller att pröva sig fram tills man hittar nåt som passar ens hår.