torsdag 17 juli 2008

you make every day feel like kindergarten!

sådär en vecka sent har jag äntligen tid och ork att skriva ett nytt inlägg.
jag gjorde ju mitt första försök med pin curls.
såhär såg det ut upsatt:

och såhär såg det ut dagen efter när jag hade kammat ut det och stylat det lite:

jag blev faktiskt himla nöjd för att vara första gången.
sedan åkte jag upp till bästa Anna som var på besök i Karlskrona. hon bor i London och jag får tyvärr bara chans att träffa den här underbara bruden sådär en gång om året. men det var helt galet fint som vanligt, och det känns som vi träffades för en månad sedan och inte ett år.

hon är utan tvekan en av de bästa och hon får mig alltid att må så bra. <3!

oh, Anna tog även lite pinup-bilder på mig när vi picknickade vid hamnen så så fort hon kommer hem och redigerat bilderna får jag dem :D så får ni se hur duktig hon är på att fota också :)

nu ska jag äta lite biggaråer som jag köpte då jag och mamma och Mona var på Kiviks marknad i onsdags.

:*

1 kommentar:

Anonym sa...

Superfint blev håret!