söndag 21 februari 2010

the hustlers keep on talking

kul att vara sjuk när man är bjuden på typ 4 ställen och inte kan gå på en enda för man inte vill smitta ned folk eller är frisk nog.

har varit hemma hos familjen hela helgen. haft det jättemysigt och fått hemlagad mat :D blev ingen kamera, tog bara med mig datorn och mobilen och slängde ned i en tygkasse för att komma hemifrån så fort som möjligt.

trotsade sjukdomen och gick hit med Molly efter att ha fått ett sms av mitt äckliga jävla ex som inte lämnat mig ifred på 4 år. förlåt men jag är så arg på honom. han låter mig inte vara och beter sig verkligen sjukt. han har aldrig stört mig personligen men jag blir ändå så lätt nojig att han skulle få för sig att göra något så jag åkte hit.

blir alltså inga foton idag men kan visa en bild på den toksnygga Bridget von Hammersmark från inglourious basterds som får mig att vilja gå mer och mer åt 40-talet. kan inte hitta några bilder på de sanslöst fina skorna hon hade på sig till den outfiten bara.

har fått sådana cravings efter en sådan hatt nu :P

Inga kommentarer: