söndag 14 februari 2010

speechless

har varit en asjobbig dag med abstinensen. egentligen en tokmysig dag hemma hos föräldrarna men det blev jobbigt på slutet av kvällen med yrhet och myrkrypningar. märkte på vägen hem att jag var fruktansvärt lättirriterad på tjejerna med och fick hela tiden påminna mig om att det inte var deras fel. undrar hur länge jag kommer ha abstinenskänningar och om det kommer bli värre. är inte alls särskilt pepp på det isf... har lite svårt att fokusera blicken med nu när jag tänker på det men det kan ju vara som jag är trött med.

pappa, Kelly och jag ikväll ^^
tog massa bilder ikväll men jag orkar verkligen inte lägga upp alla 21 st som jag tänkt från början så det blev ett nytt album på fb istället. där kan ni ju kika om ni har lust.

ska plugga till diabetes-caset imorgon har jag tänkt. kanske åka hem till Ingrid. får se om mamma och pappa vill bjuda på middag imorgon :p
är inte jättesugen på att sitta hemma och påminna mig själv om hur hemskt mycket singel jag är.
å andra sidan är jag hellre ensam än med någon jag inte trivs med och just nu finns där verkligen ingen runt mig jag hade kunnat tänka mig. inte för att jag är kräsen utan mer för att de flesta inte är singlar eller så är de inte intresserade av mig om jag nu skulle vara det av dem.
men det gör inget. jag och tjejerna har det tokbra. det är väl mest sådana här dumma dagar som det blir mer påtagligt.

Inga kommentarer: