söndag 14 februari 2010

orkar inte springa mer

blir ju bara sämre med abstinensen. hoppas den lägger sig till tisdag för då är det Rammstein! fick det av mamma och pappa i juklapp så vi ska dit hela familjen.

har den inte försvunnit då så kan den väl iaf försvinna till nästa vecka för då är det tentaplugg och då måste jag kunna koncentrera mig.

har lyckats både dammsuga och gått en lång promenad med tjejerna idag trots yrseln.
och tom läst på till diabetes-caset trots elstötarna som kommer då och då. svårt att förklara men det känns verkligen som små elstötar i huvudet. jättejobbigt.

ska upp 8 imorgon och sedan hålla på med caset med basgruppen till 4. sedan måste jag in och fylla på mitt busskort för om man vill ha studentrabatten kan man inte fylla på det i bussen och där är alltid sådär minst 40 nr innan en. så jäkla ovärt!

så blir ingen bild idag. har inte fotat något, bara försökt klara av dagen. blir en text av Melissa Horn istället.
för där har, trots det jag skrivit, sprungit runt en speciell i mina tankar som jag liksom inte kan få rätt på.

Och jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig
Och jag kan inte skilja på om jag vill vara med dig
Och jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig
Och jag kan inte skilja på om jag vill skada dig
Men du om nån borde förstå att man inte gör såhär mot mig

Inga kommentarer: