måndag 15 februari 2010

keep holding on

"En del patienter kan få symtom som trötthet, yrsel, berusningskänsla, sömnlöshet, illamående, nervositet, oro, förvirring, ringningar i öronen, myrkrypningar eller i sällsynta fall känsla av elektriska stötar, svaghet, svettning, krampanfall eller influensaliknande symtom."

det där är jag just nu. är även fruktansvärt överkänslig och bölar för allt. ser på "he´s not that into you" som inte direkt är världens sorgligaste film men jag bara gråter så fort någon blir glad eller ledsen eller det blir kärlekssamt. det får gärna gå över snart! tycker inte ett dugg om att sitta här och tjuta och känna mig som en kärlekskrank hysterika.

har varit väldigt produktiv idag iaf. vaknade 10 av att de renoverar här ute och borrar och bankar och har sig och kelly morrar som fan. fruktansvärt störande men karlar i byggkläder utanför dörren ska man inte klaga över :P

hade iaf försovit mig och vaknade så jag hade 2 timmar att inte göra något så gjorde mig i ordning, tog ut tjejerna och cyklade sedan till posten och hämtade mina fina vintage-smycken som äntligen kommit. tar bild på dem sedan när jag är på humör. de är galet fina iaf. ett berlock-armband med havstema på berlockerna och ett par örhängen speciellt till alice i underlandet-filmen av Tim burton som jag ska se med finaste Amanda den 5/3.

sedan åkte jag in för tidigt till Lund och hälsade på hos mamma och klagade över hur dåligt jag mådde. sedan skolan och basgruppsmöte i en halvtimme. sedan ladda på busskortet och sedan storhandla mat i Sandby och sedan ut med tjejerna. köpte tom fågelfrö nu när det är så himla dåligt väder för de små.

borde sova nu men blev så himla sugen på att se på Ghost World nu bara för att Scarlett Johansson var med i He´s not that into you. åååh Steve Buscemi är med i den. mmm! varit förälskad i honom ända sedan jag såg Con Air för första gången ^^


kul att det tar mig minst en halvtimme att hitta en bild på honom. vill att ni ska se vad jag ser. jag blir sådan med foton och får en helt annan syn på bilderna. kan ju inte bara vara jag?

argh! förutom den här abstinensen är jag jätteförkyld och nyser hela tiden. så mycket att jag börjar undra om jag inte är allergisk mot något. och iom att man får muntorrhet av efexor och jag slutat med den så har jag plötsligt en massa saliv i munnen och eftersom jag inte är van vid det råkar jag spotta när jag pratar hela tiden. skitdrygt.

men får verkligen inte må dåligt imorgon! ska som sagt på konsert! och fira Ricke med massa öl för en grej han ska göra imorgon eller trösta honom med en massa öl om han inte klarar det. hålla alla tummar och tår ni har för min skull!


åååh så söt hon är! och tröjan! ^^

Inga kommentarer: