torsdag 11 februari 2010

Maybe this time

tjejerna satt och solade när jag sprang runt och gjorde mig i ordning i förmiddags.

hade på mig min nya tröja från Carlings och mina örhängen från topshop. har snöat in på sailortemat lite :P

hade först basgruppsmöte i skolan där vi gick genom hygienfrågorna till case-seminariumet nästa vecka. ska ha ett annat seminarium då med ett diabetes-case. uuh! men sedan är det bara tentan v. 8 och sedan har jag fixat första kursen den här terminen :)
skulle in och fika med Malin men hon fick akutåka tillbaka till Malmö så medan jag väntade på henne gick jag och hälsade på mamma på jobb.

finaste finaste mamma :) hon har jämt så mycket att göra.
i taket hänger vit och röd blodkropps-gosedjuren som hon fick av mig i juklapp ^^
saknar de på labb så himla mycket. får veta i mars om jag får vara där i sommar så hoppas allt jag kan.

sedan vid 3 åkte jag in till stan och träffade Malin.

vi satte oss på Ariman och pratade om allt och inget i 3 timmar. jättemysigt. fina fina du!

sedan hem till tjejerna och gå ut med dem en halvtimme och sedan göra kvällsmat. Cia ringde med så fick prata med henne en stund :)
nu är jag helt slut i huvudet. konstigt hur så mycket bra saker kan göra en helt utmattad.
ska på prekliniska halv 11 och ha praktiska övningar på sårbehandling till 12 imorgon. sedan ska jag nog bara plugga och mysa med tjejerna. det behöver vi ^^

har inte riktigt kommit in i det här med skrivandet och fotandet än som ni kanske märker. det känns som det blir lite tråkigt just nu men jag får använda bloggen som övning.

1 kommentar:

Lillia sa...

Gillar din blogg gumman, fortsätt skriva hehe :)