tisdag 16 februari 2010

det är dags att tänka efter

uuh har varit en så dålig dag! är så förkyld och mår så dåligt att jag inte kunde följa med på konserten ikväll. är lagom sur! men Rickes dam fick följa med istället, så biljetten gick inte till spillo.

var så lättirriterad hela dagen med. åkte till konsum och blev sjukt arg på en kvinna som gick före mig trots att jag bara hade EN vara och så tog hon sjukt lång tid på sig och så lade hon ingen köstav efter sig! haha. fick ta en och lägga sådär lite demonstrativt hårt bakom hennes grejer och stod sedan mest och utstrålade så mycket irritation jag kunde. åååh så jävla löjligt haha.

är överdrivet känslig med och har utan att överdriva gråtit iaf 20 ggr idag. över allt. över inget. jag håller på att bli tokig på det här. och snytit mig sådär 100 ggr så jag är helt sårig i näsan. det svider något sanslöst.

tänkte att jag skulle se lite roliga filmer för att hålla humöret uppe när jag låg här och kurerade mig men det gick ju inge vidare alls. först såg jag Couples´retreat. skitdålig. men jag bölade när jag såg den med.
sedan såg jag Max and Maria. åh guuuud! se aldrig den! den var 1:28 tim och jag grät seriöst genom halva. den var så sorglig! men otroligt bra animerad iaf. jättejättefin. men alldeles för sorglig för mitt tillstånd.


de hade ritat Molly himla fint :D

sedan fortsatte jag på tecknat och såg the princess and the frog. Disney! vad tänkte jag på?! bölade som en tokig på slutet.

ska se på Zombieland nu. den ska jag väl iaf kunna klara mig genom utan några tårar. åh med Woody Harrelson. mmm!

och jag vet att jag är väldigt känslosam just nu men ååh. alla fina fina brudar som stöttar mig nu. ni är bäst! det går inte att förklara hur mycket jag verkligen uppskattar er. TACK! <3

Inga kommentarer: