onsdag 10 februari 2010

jag kan inte skilja på

sååå hemma igen.
är sur som en gnu över att jag aldrig lär mig att spara pengar. måste verkligen ta tag i den biten.
har inte något att göra idag så tänkte kanske plugga lite. eller titta på fina bloggar. det är alltid trevligt. men jag måste verkligen hålla mig från sidor med kläder på och säga till mig själv sådär var 5e minut att jag är student och inte har råd att köpa saker.
längtar till sommaren då jag får börja på lab igen. eller det är ju inte säkert att jag får det men jag hoppas.
hade en jättetrevlig helg och träffade Julia och Rebecka som jag inte träffat på jättelänge. och i fredags ringde Jeanette ut mig när jag satt hemma med inpackning i håret :P men det var fint att träffa henne med.
de håller på att renovera i mitt kvarter. så det bankar och hamras i vår trapp. tjejerna blir väldigt konfunderade ^^
på tal om tjejerna ska Kelly snart löpa så hon är jäääättemammig och pratig när vi är ute och när rottisar pratar låter det som att de morrar så folk blir nervösa. det är lite drygt.
uuh vet inte riktigt hur jag ska göra med den här bloggen. vill skriva om vintage, hundarna, min utbildning, vad jag gör och hur jag tänker. allt i ett. och få det intressant för er som läser med. det är svårt.



Inga kommentarer: